2013. május 14., kedd

Ideg...

Ma meghallottam az ébresztőmet, és már akkor tudtam, hogy valami nagyon nincs rendben. Alapból szarul kelek mindig, hiszen az 5:30 az 5:30... De ma... 
Nem is mentem be inkább a suliba, inkább elmentem a dokihoz, és kértem igazolást, meg kértem receptet a Ricsi vérnyomáscsökkentőjéhez, no meg a sajátoméhoz is. 
Ja, azt még le se írtam, hogy mi miatt nem mentem be. 
Az ideg. Megint. Persze nem véletlen. Megvan az oka mindennek. 
És még egy csomó dolgot el kell rendeznem, különben tényleg agyvérzést fogok kapni....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

About Me

Saját fotó
"Néha nem tudjuk a múltat egyszerűen elengedni. Máskor pedig bármit megtennénk, csak hogy elfeledjük végre. És néha valami újat tudunk meg a múltról, ami mindent megváltoztat a jelenben."