2013. május 12., vasárnap

*Hüp-hüp*


Durva és erőteljes impulzusokat kellene küldenem az agyam felé a következő üzenettel: ÁLLJ ELLEN, TE IDIÓTA!
Rémes, egyszerűen rémes. Hogy mi? Minden!
Önbizalom porba hullot, remény darabokban. Bár amilyen hülye vagyok még továbbra is képes vagyok reménykedni az elérhetetlen hímnemű egyed után.
Persze már nem D.-ről van szó. Vele egy ideje nem beszéltem.
Jahm, a Mr.-rel nem vagyunk már barátok. Hogy miért? Mert egy nyomorék. Mást nem tudok mondani. Teljesen megkergült, kifordult önmagából... vagy csak egyszerűen le akart rázni valahogy és nem volt jobb ürügye.
De azon még mindig ki vagyok akadva, amit nekem címzett.
HOGY A BORÍTÓKÉPED BASZNA EL!!! :DDD
Retardált vadbarom!
No mindegy is.
- Cica bepasizott, szóval ismételten egyedül ülő vagyok facsebókon. És megint egyedül érzem magam. 
- Mr. Tökélyt szerintem végleg kilöktem az életemből... :(



- Ms. Nyomorék mangalica felbaszott, de nagyon! - ezért még kapni fog, az biztos.


- Pénteken ittunk.
- Tegnap ittam.


- Ma meg Memento parkba megyünk.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

About Me

Saját fotó
"Néha nem tudjuk a múltat egyszerűen elengedni. Máskor pedig bármit megtennénk, csak hogy elfeledjük végre. És néha valami újat tudunk meg a múltról, ami mindent megváltoztat a jelenben."